فروش لوازم خانه و آشپزخانه

سبد رخت و لباس فلزی چوبی یونیک کد ۲۹۲۱

تومان1,173,000

  • یونیک اصل
  • مناسب برای لباس های چرک و کثیف
  • ارتفاع 45 سانتی متر

سبد رخت و لباس فلزی چوبی یونیک کد ۲۹۲۱  را به حمام یا اتاق خواب خود اضافه کنید تا لباس های کثیف و چرک در آن جای بگیرند و هر آنچه را که برای شست وشو در نظر گرفته اید، در این سبد رخت بزرگ تا نوبت لباسشویی بعدی جمع کنید. سوراخ های تعبیه شده روی آن به گردش هوا بین لباس ها کمک می کند و از آسیب به لباس ها یا بوی ناخوشایند آن ها جلوگیری می کند.

درب چوبی سبد رخت بزرگ را ببندید تا از خیس شدن لباس ها و ایجاد منظره بد جلوگیری کنید و آراستگی و نظم را به حمام یا اتاق خوابتان هدیه کنید. این سبد رخت بزرگ برای استفاده در اتاق خواب، اتاق شست و شوی لباس و حمام بهترین انتخاب است. این سبدها از جنس بامبو در اندازه و طرح های مختلف تولید شده تا پاسخگوی نیاز های گوناگون باشد.این کالا محصول شرکت یونیک و ساخت کشور ایران است.

درباره برند یونیک

یونیک برندی شناخته شده در زمینه لوازم آشپزخانه در ایران می باشد که در چندین سال اخیر مورد استقبال خانواده های ایرانی قرار گرفته است .این شرکت که محصولات خود را تحت لیسانس کشور انگلیس در چین تولید میکند ، سعی کرده است تا با طراحی مدرن و مورد نیاز خانواده ها و با بهترین کیفیت ممکن ، تولیدات خود را روانه بازار کند . از جمله مهم ترین ویژگی شرکت یونیک ، قیمت مناسب در مقایسه با برند های کرکماز و زولینگن و … و همچنین خدمات پس از فروش مناسب در ایران اشاره کرد.

با توجه به محصولات مشابه داخل بازار، خریداران گرامی حتما به لوگوی شرکت unique بر روی محصول دقت کنند. محصولاتی که زیر برند یونیک ،نام کشور و یا High Quality درج شده است فاقد گارانتی و محصولات شرکتی یونیک نمی باشند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سبد رخت و لباس فلزی چوبی یونیک کد ۲۹۲۱”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *