فروش لوازم خانه و آشپزخانه

کولر آبی سلولزی ۶۰۰۰ بالازن ایران شرق مدل IS60AS

تومان14,380,000

  • متراژ خنک کنندگی:110 متر مربع
  • مجهز به ریموت کنترل ،صفحه کلید لمسی
  • دارای تایمر خواب و کلید دوقطبی
  • مناسب نصب در بالکن و تراس
  • جنس بدنه: گالوانیزه
  •  قدرت موتور :1/2hp
  • هوادهی:6000 متر مکعب در ساعت

ناموجود

کولر آبی سلولزی ۶۰۰۰ بالازن ایران شرق مدل IS60AS با بازده خنکی ۸۲ درصد و قدرت هوادهی ۶۰۰۰ متر مکعب بر ساعت مناسب خنک کنندگی محیط هایی تا متراژ حداکثر ۱۱۰ مترمربع میباشد.

نحوه عملکرد کولر سلولزی ایران شرق درست شبیه به مدل کولر آبی پوشالی است و تنها تفاوت آن در پدهای متراکم به کار رفته است که قدرت راندمان و ضریب عملکرد سیستم خنک کننده را بالاتر می‌برد.

پدهای سلولزی مجموعه‌ای از ورقه‌های نازک، موج‌دار و منظم هستند که همانطور که از نام این ورقه‌ها مشخص است از جنس سلولز است و برخلاف پوشال ها ماندگاری بالاتری دارند و نهایتا هر ۵ سال نیاز است تا پدها تعویض شوند.

یکی از خاصیت‌های بسیار خوب سلولز رطوبت پذیری بسیار بالای آن است از این رو ورقه‌های سلولزی پیوندخورده بر روی کولر آبی، آب را به میزان بالایی جذب خود کرده و هوای خنک‌تری را تولید می‌کنند. در واقع این پدها با جذب آب کاملا مرطوب شده و با عبور هوای گرم و خشک از خود انرژی گرمایی را با رطوبت خود مبادله کرده و با فرایند تبخیر سازی، هوایی بسیار خنک تولید می‌کنند.

***

در ادامه با دیگر ویژگی های اصلی کولر سلولزی ۶۰۰۰ ایران شرق آشنا خواهیم شد.

ویژگی های کولر آبی سلولزی ۶۰۰۰ بالازن ایران شرق مدل IS60AS

جنس بدنه این کولر آبی ایران شرق از ورق گالوانیزه سنگین بوده و  با پوشش رنگ پلی استر سبب محافظت از محصول در برابر رطوبت و حرارت شده و در نتیجه سبب طول عمر دستگاه خواهد شد.

این محصول با الکتروموتور موتوژن ۱/۲ دمای محیط های اداری، تجاری و مسکونی تا حداکثر ۱۱۰ متر مربع را به خوبی خنک خواهد کرد.

این کولر آبی  مجهز به ریموت کنترل ،کلید دو قطبی،صفحه کلید لمسی و تایمر خواب میباشد ،به علاوه دارا بودن کلید محافظ جان یکی از مزایای اصلی این محصول شمرده میشود.

لازم به ذکر است این مدل دارای کنترل ترموستاتیک میباشد که سبب تمایز آن با دیگر محصولات کولر آبی خواهد شد. کنترل ترموستاتیک به تنظیم دمای محیط میپردازد و زمانی که دما از حدی که برای آن تعریف شود کمتر یا بیشتر شود ترموستات به صورت کاملا اتوماتیک وارد عمل شده و دما را تنظیم میکند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر آبی سلولزی ۶۰۰۰ بالازن ایران شرق مدل IS60AS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *