فروش لوازم خانه و آشپزخانه

سماور برقی ترموستات دار با قوری چینی عالی نسب مدل سویل ظرفیت ۵ لیتر

تومان10,390,000

مکانیزم کار
برقی
کشور سازنده
ایران
مشخصات فنی
جنس بدنه
فولاد ضد زنگ (استیل 18/8-304)
ظرفیت
5 لیتر
جنس بدنه قوری
چینی
جنس دسته
باکالیت
شیر سماور
دارد
قوری
دارد
ترموستات هیدرولیک
دارد
المنت گرمایی
صفحه ای 1000 وات

سماور یک واژه روسی به معنی خود جوش است که در شکل و اندازه های متفاوت برای استفاده افراد تولید و ساخته شده اند. در ابتدا سماور دارای مخزنی برای جوش آوردن آب بود و سپس یک وسیله ی دیگر برای دم کردن کنسانتره ی گیاهان به آن اضافه شد که قوری نام داشت. سماور برقی ترموستات دار عالی نسب مدل سویل نیز دارای یک قوری چینی است که مناسب هر آشپزخانه ای می باشد. از مشخصات ظاهری این سماور میتوان به براق و مات بودن سطوح بیرونی این محصول اشاره کرد.

جنس بدنه و پوشش سماور برقی عالی نسب مدل سویل از استیل یا همان فولاد ضد زنگ (استیل ۱۸/۸-۳۰۴) است که موجب افزایش استحکام و مقاومت بدنه سماور می شود. پوشش دستگیره ها از پلاستیک باکالیت بوده که در برابر حرارت و گرما از مقاومت بالایی برخوردار است.

سماور برقی ترموستات دار مدل سویل عالی نسب بدون آب هرگز نمی سوزد، چون در آن ترموستات هیدرولیک بکار رفته و موجب می شود که این سماور ایمنی بیشتری نسبت به مدل های مشابه خود که از ترموستات بی متال استفاده می کنند دارا باشد (ساده ترين نوع سنسور حرارتي از نوع بي متال است که شامل دو نوار فلزي از دو جنس مختلف است كه با نقطه جوش و يا پرچ كردن در دو نقطه به يكديگر متصل شده اند). ترموستات هیدرولیک موجب قطع سریع جریان برق در هنگام خالی بودن مخزن سماو ربرقی مدل سویل می شود.

المنت گرمایی سماور عالی نسب مدل سویل دارای توانی به قدرت ۱۰۰۰ وات است که خاصیت داغ شوندگی و تحمل جریان الکتریکی را در آن بالا می برد. ظرفیت مفید این سماور ۵ لیتر است که می تواند برای خانواده های کم جمعیت مناسب باشد. دارای نشان استاندارد می باشد و همچنین با قیمت مناسب در بازار به خریداران عرضه می شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سماور برقی ترموستات دار با قوری چینی عالی نسب مدل سویل ظرفیت ۵ لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *