فروش لوازم خانه و آشپزخانه

گلدان بزرگ چینی زرین سفید مدل هتلی ۴۹ سایز ۲۰ درجه عالی – ۱۰ عد‍دی

تومان1,420,000

برند چینی زرین ایران
گارانتی 12 ماه گارانتی چینی زرین ایران + گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
نوع گلدان
سری هتلی 49
رنگ سفید
شکل گرد
تعداد قطعات 1 پارچه
جنس سفیدترین، شفاف ترین و سخت ترین چینی در دنیا (FDC)
استفاده در ماشین ظرفشویی  دارد
استفاده در مایکروویو  دارد
ابعاد بسته‌بندی 22 × 15 × 15 سانتیمتر
وزن بسته‌بندی 1 کیلوگرم
ترکیب 1 عدد گلدان سایز 20

معرفی گلدان بزرگ چینی زرین سفید (سایز ۲۰):

گلدان بزرگ چینی زرین سفید (سایز ۲۰) توسط ماده FDC، سخت ترین بدنه چینی دنیا ساخته شده است. گلدان چینی زرین سفید به هنگام تزئین میز غذاخوری محلی برای قرارگیری گلها می‌باشد.

کاربرد سری هتلی چینی زرین که شامل مجموعه ای از بشقاب تخت، گود، ست چایی‌‌ خوری، دیس، پیاله و … می‌باشد در رستوران، خانه، سازمان‌ها، کافه، هتل، ادارات مشخص می‌شود تا عمل میزبانی به نحو احسن اجرا شود.

مشخصات فنی گلدان بزرگ چینی زرین سفید (سایز ۲۰):

گلدان چینی زرین در ابعاد مختلف وجود دارد اما سایز ۲۰ گلدان دارای ارتفاعی برابر ۲۰ سانتی‌متر می‌باشد. وزن معرفی شده محصول ۳۲۰ گرم می‌باشد. ارتفاع گلدان سفید‌رنگ ۲۰ سانتی‌متر و عرض ۱۳ سانتی‌متر می‌باشد. این مشخصه‌ها به هنگام خرید غیر حضوری از گلدان اطلاعاتی به شما خواهد داد که خرید را برایتان آسان تر خواهد کرد.

رنگ سفید گلدان زرین سایز ۲۰ و لعاب به کار رفته برای کاور آن یکی از دلایل شفافیت و درخشندگی محصول است. جنس اصلی گلدان سفید سایز بزرگ، FDC است که یکی از اصلی‌ترین ویژگی های آن استحکام بالا در برابر ضربه و فشار می‌باشد.

به هنگام پذیرایی از مهمان سری هتلی ۴۹ نگرانی شما را بابت کم و کاستی انواع ظروف رفع خواهد کرد و برای هر نوع غذا ظرفی را ارائه خواهد داد.

برند چینی زرین با قرار دادن بالاترین اولویت در ساخت سری هتلی ۴۹، هوم دیش را به پیشنهاد خرید محصولاتش به مشتری ترغیب می کند.

موارد مصرف گلدان بزرگ چینی زرین سفید (سایز ۲۰):

گلدان چینی سفید رنگ زرین در لیست ظروف ضروری در کافه، رستوران و حتی خانه قرار دارد تا با گل ها به میز غذاخوری طراوات تازه ای دهد. در صورت خرید محصول به سایت هوم دیش وارد شوید و دستورالعمل نگهداری گلدان را ملاحظه بفرمایید تا کیفیت ماندگارتری از آن تجربه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گلدان بزرگ چینی زرین سفید مدل هتلی ۴۹ سایز ۲۰ درجه عالی – ۱۰ عد‍دی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *